سایر

نحوه تعمیر صفحه نمایش ال سی دی گوشی در خانه

تنها در سال ۲۰۱۷، حدود ۵ میلیون دارنده گوشی هوشمند در ایالات متحده صفحه نمایش یا تاچ ال سی دی تلفن خود را شکستند. این نشان می دهد که چقدر احتمال دارد صفحه گوشی خود را بشکنید. حتی وقتی مردم مراقب باشند، ممکن است تصادفاتی رخ دهد.

برای تعمیر صفحه نمایش گوشی باید با استفاده از مراحل زیر آن را جدا کنید:

مرحله اول
درپوش باتری و همچنین باتری و هر کارتی را از دستگاه جدا کنید. پس از اتمام، اکنون می توانید پیچ ​​های پشت دستگاه را باز کرده و پیچ های اطراف نمایشگر LCD را بردارید.

مرحله دوم
با استفاده از یک ابزار تیز، قاب را از دستگاه خود جدا کنید. چوب را بین دو قطعه بدنه قرار دهید. آن را در اطراف محیط محفظه حرکت دهید تا دو قطعه از هم جدا شوند.

به برداشتن قطعات محفظه ادامه دهید تا زمانی که فقط LCD و برد کنترل باقی بمانند.

سطح سوم
اکثر دستگاه ها کابلی دارند که از LCD به برد کنترل می رود. با بلند کردن کانکتور کابل را جدا کنید. شما باید همین کار را با کابلی که از شیشه به داشبورد می رود انجام دهید.

مرحله چهارم
برای بیرون آوردن LCD از محفظه آن از یک نوار بازشو استفاده کنید.برخی از دستگاه ها ممکن است از شما بخواهند که ابتدا شیشه را بردارید. اگر چنین است، باید حدود نیم دقیقه از تفنگ حرارتی روی شیشه استفاده کنید تا چسب به اندازه کافی شل شود.

مهم است به خاطر داشته باشید که برخی از دستگاه ها مانند آیفون، شیشه و LCD را با هم ترکیب می کنند. به همین دلیل مهم است که به LCD جایگزین خود نگاه کنید و ببینید که آیا با شیشه عرضه می شود یا خیر. اگر وصل هستند نیازی به جدا کردن آنها نیست.

مرحله پنجم
ال سی دی جایگزین را در محفظه LCD ترک خورده قرار دهید. پس از اتمام، اکنون می توانید دستگاه را دوباره سرهم کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا