سایر

چرا لباس یکسره پرطرفدار است؟

یکی از دلایل پر طرفدار بودن این نوع لباس کار استفاده از آن بر روی لباس شخصی و یا بدون نیاز به لباس شخصی است که پوشیدن آن را ساده تر می کند. اما اصلی ترین دلیل محبوبیت بالای این نوع لباسکار استفاده راحت از آن ها است. این بدین معنی است که چه در حین پوشیدن و یا در آوردن و چه در حین انجام امور محوله، فرد احساس راحتی بیشتری نسبت به سایر لباس ها دارد. خرید لباس کار یکسره این امکان را فراهم می کند تا ریسک گیر کردن لباس به وسایلی که در محیط قرار دارند کمتر و به طبع از وقوع حوادث جلوگیری به عمل آید.

در کنار این مسئله استفاده از لباس کار یکسره این امکان را برای فرد به وجود می آورد که گردش هوا و تبادل دما بین محیط و بدن به راحتی صورت پذیرد تا فرد با بازدهی بالاتری فعالیت های خود را انجام دهد. پرطرفدارترین مدل های لباس کار یکسره عبارتند از:

چرا لباس یکسره پرطرفدار است؟

✔ لباس کار یکسره از جنس لی

✔ لباس کار یکسره از جنس کتان

✔ لباس کار یکسره مخصوص بانوان

✔ لباس کار یکسره مخصوص فصول گرم

✔ لباس کار یکسره برای امور جوشکاری و…

لباس کار یکسره تهیه شده از پارچه لی

با توجه به این که جنس پارچه لی بسیار مقاوم در برابر حرارت، پارگی و… است، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تولید لباس کار باشد. نکته ای که درباره این نوع لباس کار مردانه وجود دارد ضخامت آن است که به این دلیل برای فصل تابستان مناسب نبوده و می بایست از پارچه خنک تری در این فصل استفاده کرد؛ اما این پارچه می تواند برای تولید لباس کار زمستانی بکار گرفته شود.

لباس کار یکسره مخصوص بانوان

با توجه به شرایط فیزیکی و تفاوت هایی که بین بانوان و آقایان از این نظر وجود دارد و همچنین اشتغال بانوان به فعالیت های صنعتی و فنی در کنار آقایان، نیاز به طراحی و تولید لباسکار زنانه وجود دارد. آزادی و راحتی بیشتر بانوان در طراحی شده برای آن ها یکی از مهم ترین مسائلی است که می بایست به آن دقت نمود.

لباسکار یکسره تهیه شده از پارچه کتان

کتان یا همان Cotton یکی از محبوبیت ترین پارچه ها برای تولید لباس و یا لباس کار است که از گیاهی با همین اسم تولید می شود. دلیل محبوبیت این نوع پارچه راحتی فرد در آن و همچنین عدم حساسیت به پارچه است. میزان ضخامت این پارچه کم بوده و برای فصل گرما مناسب است. بنابراین خرید لباس کار یکسره از جنس کتان یکی از مناسب ترین انواع لباس کار برای تابستان است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا