زندگی

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟

میکروپیگمنتیشن ابرو چیست؟ میکروپیگمنتیشن ابرو یکی از روش‌های محبوب و متد‌های نسبتاً جدید برای رفع نواقص ابرو می‌باشد. این روش، فرمی زیبا و بی‌نقص برای ابروها ایجاد می‌کند تا در نهایت به دلیل تقارن ابروها، چهره فرد زیباتر از قبل شود. میکروپیگمنتیشن صورت یکی از روش‌های آرایش نیم دائم می‌باشد که تا سالیان سال ماندگار است.

در صورت کم رنگ شدن، می‌توانید مجدداً ترمیم انجام دهید. ابروها تأثیر بسزایی در زیبایی چشم دارند ولی متأسفانه همه افراد ابروهایی متقارن و خوش حالت ندارند. به همین دلیل افراد که دارای نواقصی در ابرو هستند از روش‌هایی چون فیبروز ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو، هاشور ابرو و غیره برای رفع نواقص و خوش‌فرم شدن ابرو استفاده می‌کنند. خانم هدیه رضایی گرند مستر بین المللی بیش از 13 سال تجربه در زمینه خدمات آرایش نیمه دائم و دائم دارد.

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چیست؟

هر دو روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن از تکنیک‌های جدیدی هستند که جایگزین تاتو ابرو شده‌اند. این دو روش منجر به رفع نواقص ابرو و فرم دهی ابرو می‌شوند، هرچند که تفاوت‌هایی دارند. در تکنیک میکروپیگمنتیشن، برای رفع نواقص ابرو به صورت نقطه‌ای و سایه‌ای از ریشه مو، رنگ ناحیه مورد نظر را تغییر می‌دهند.

هرچند که هاشور میکروپیگمنتیشن هم روش رایجی است و به جای روش نقطه‌ای، از هاشور زدن برای فرم دهی ابرو استفاده می‌کنند. اما در میکروبلیدینگ فقط امکان خطی کشیدن تارهای ابرو به منظور شبیه‌سازی تار واقعی ابرو وجود دارد. بسیاری از بانوان سوال می‌کنند که میکروبلیدینگ بهتر است یا میکروپیگمنتیشن. در واقع پاسخ این سوال بستگی به خواسته شما از نتیجه نهایی دارد. با بررسی نمونه کارهای هر دو روش و با توجه به فرم نهایی ابرو، می‌توانید روشی که بیشتر مطابق سلیقه تان است را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج

میکروپیگمنت ابرو یا میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنت ابرو در واقع مخفف شده روش میکروپیگمنتیشن ابرو می‌باشد. این روش انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد. به همین دلیل هر نوع تغییری در فرم ابرو را امکان پذیر می‌کند. هرچند که این تکنیک به دلیل نوع دستگاه و تزریق نقطه‌ای رنگ به پوست هم محبوب است و کاربرد گسترده‌ای در زمینه فرم دهی ابرو دارد. در این روش رنگ به لایه‌های زیرین پوست تزریق می‌شود و ماندگاری بالایی دارد.  آموزش هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن در آکادمی هدیه رضایی طبق بروزترین تکنیک دنیا انجام می‌شود. همچنین پس از پایان آموزش، سرتیفیکیت دوره به هنرجو اهدا می‌شود. در صورتی که به حد نصاب انتظارات آکادمی برسید.

قیمت میکروپیگمنتیشن در تهران

قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو بستگی به فاکتورهای متنوعی دارد. یکی از اصلی‌ترین موارد تعیین‌کننده قیمت میکروپیگمنتیشن ابرو، موادی است که برای این تکنیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از برند‌های باکیفیت و شناخته شده در تعیین هزینه تاثیرگذار است. از دیگر مواد تعیین‌کننده قیمت می‌توانیم به موقعیت جغرافیایی مرکز تخصصی، دستمزد مستر، تجهیزات استفاده شده و غیره استفاده کنیم. بهترین روش برای مطلع شدن از هزینه، مراجعه حضوری به مرکز تخصصی یا مراجعه به سایت مرکز تخصصی مدنظرتان است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا