جامعهخبرهای سیاسی

قسیم عثمانی در اولین سخنرانی انتخاباتی: برای جبران مافات آمده ام

اولین گردهمایی انتخاباتی دکتر محمد قسیم عثمانی کاندیدای تازه تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس از حوزه بوکان تحت عنوان «تجمع یاران قسیم» با حضور قریب به ۲۰۰ نفر از طرفداران و همراهی مجازی حدود ۴۰۰ نفر برگزار شد.
در این تجمع، جمعی از یاران قدیمی عثمانی نظیر مدیران اسبق ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد و تعدادی از کارمندان شهرداری حضور داشتند.
عثمانی در سخنرانی حدوداً نیم ساعته خود با رویکردی تازه وارد گود رقابت های انتخاباتی شد و با گلایه از برخی بی اخلاقی ها، بی تعارف نسبت به اتهام زنی های مطرح شده در فضای مجازی واکنش نشان داد و شجاعانه شفاف سازی کرد.
این کاندیدا که سابقه سه دوره متوالی حضور در مجلس را نیز در کارنامه دارد به برخی عکس العمل های منفی نسبت به حضور دوباره اش در رقابت های انتخاباتی واکنش نشان داد و گفت: «برخی ها به من پیام می دهند و می گویند؛ تو چطور کاندیدا شده‌ای در حالی که هنوز خون جوانان ما خشک نشده؟
من در پاسخ به آنها میگویم؛ آمده‌ام تا دوباره خونی بر زمین نریزد!».
او در بخش دیگری گفت:« به من می‌گویند تو جاش هستی، خائنی، خودفروشی، در حالی که خدا شاهد است من برای مردم در این شرایط سخت وارد این میدان شده‌ام».
عثمانی به برخی بی اخلاقی ها علیه خود و خانواده‌اش هم واکنش نشاند داد و گفت: « این چه انصاف و وجدانی است که تصاویر زندگی شخصی بنده را منتشر کنید به من انگ بی اخلاقی و … بزنید.
من هم مثل تمامی شما دارای زندگی شخصی هستم، در زندگی مشترک با تفاهم و توافق متارکه کردم و بعد از مدتی دوباره تشکیل خانواده دادم، کجای این کار جرم است که اینگونه با آبروی مردم بازی می‌کنید.
من معتقدم انسان یکبار زندگی می‌کند، خواسته ام مورد سرزنش قرار بگیرم اما خوشبخت زندگی کنم، نه اینکه ادای خوشبختی را در آورم تا سرزنشم نکنند».
این کاندیدا در خصوص انتقادهای مطرح به عملکرد دوران نمایندگی‌اش هم گفت:« اعتراف می‌کنم که ناخواسته اشتباهاتی را مرتکب شدم، برای جبران مافات و بزرگترین و بهترین خدمات ممکن آمده ام.
به سنی رسیده‌ام که دیگر نیازی به کف زدن و تشویق ندارم، دیگر شهرت و شناخته شدن هم برایم جذابیت ندارد.
همراهی با اصحاب رسانه، نخبگان و فرهیختگان و فعالین مدنی را از ضروریات کار نمایندگی می دانم و ایمان دارم بسیاری از مشکلات موجود به دست مردم و تشکل های مردم‌نهاد قابل حل هستند».
وی در بخش پایانی اولین سخنرانی پسا تایید صلاحیتش گفت: از شورای محترم نگهبان نهایت تقدیر و تشکر را دارم که فرصت حضور مجدد در انتخابات را برای بنده میسر کردند، اما شخصیت های دیگری هستند که مثل بنده امکان پیگیری برایشان مقدور نبوده ولی دارای برنامه و ظرفیت هستند که انشاالله از توانمندی‌های این عزیزان هم استفاده خواهیم کرد».

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا