جامعه

رشد ساخت و سازهای غیر مجاز در بوکان/ تخفیف ۵۰ درصد شهرداری برای صدور پروانه ساخت

سرپرست شهرداری بوکان گفت: ضمن دعوت از همشهریان به خودداری از ساخت و سازهای بدون پروانه ساختمانی و رعایت اصول مهندسی، از تخفیف تا پنجاه درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهرداری خبر داد.

به گزارش زریان، شهرداری بوکان اعلام کرد: عملیات تخریب ساخت و سازهای غیر اصولی و ناایمن با جدیت تمام و حمایت و همکاری ارگان های قضایی و انتظامی که روزهای گذشته در دستور کار قرار گرفته بود همچنان ادامه دارد.

ساخت و سازهای غیر مجاز، غیر اصولی و ناایمن متاسفانه علاوه بر زشت شدن و ناهمگونی چهره ی شهر باعث ایجاد و رشد بناهای ناایمنی خواهد شد که در پی کوچکترین حوادث بزرگترین تلفات جانی و مالی را بدنبال خواهد داشت.

این گزارش تاکید کرد؛ رشد قارچ گونه ی ساخت و سازهای غیر مجاز باعث از بین رفتن زمین های مرغوب کشاورزی و از بین رفتن معابر و حذف اماکن خدماتی، بهداشتی، آموزشی، فضای سبز، و… شده که سرانجام باعث ورود زیان بسیار در بلند مدت به شهر و مجموعه همشهریان خواهد شد.

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان نیز هفته گذشته ضمن دعوت از همشهریان به خودداری از ساخت و سازهای بدون پروانه ساختمانی و رعایت اصول مهندسی، از تخفیف تا پنجاه درصدی صدور پروانه ساختمانی در شهرداری خبر داد و گفت: اخذ پروانه ساختمانی قطعا باعث افزایش بها و ارزش ملک مورد نظر شده و از ورود خسارات در بلند مدت به عموم مالکین و شهروندان گرامی نیز جلوگیری خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا