تابلوسازی رضا
سایر

رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

رفع ارور 14 روز اسپاتیفای برای کسانی که عاشق این اپلیکیشن هستند و به تازگی آن را دانلود کرده‌اند به یک معضل تبدیل شده است. هر روز استفاده از اپلیکیشن اسپاتیفای گسترده‌تر می‌شود و کاربران جدیدی از سراسر دنیا برای استفاده از این اپلیکیشن آن را دانلود می‌کنند و به این نرم‌افزار می‌پیوندند. این اپلیکیشن اخیراً بین کاربران ایرانی نیز بسیار محبوب شده است و تعداد نصب فعال آن به شدت افزایش پیدا کرده است.

اما بعد از مدتی استفاده از اسپاتیفای، بسیاری از کاربران با ارور و خطای you can only use Spotify abroad for 14 days روبه‌رو شده‌اند که به فارسی یعنی خطای 14 روز اسپاتیفای می‌شود.

اما سوال اینجاست که چگونه به رفع ارور 14 روز اسپاتیفای بپردازیم؟ اگر شما هم این مشکل را دارید تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید تا ما روش‌های رفع این ارور 14 روز را به شما بگوییم.

رفع ارور خطای 14 روز اپلیکیشن اسپاتیفای

اگر به تازگی با این ارور مواجه شده‌اید کافی است اپلیکیشن اسپاتیفای را نصب کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از مدتی با ارور زیر مواجه می‌شوید.

” you can only use Spotify abroad for 14 days “؛

اما دلیل این خطا چیست؟ ترجمه این متن به این صورت است که ” شما فقط به مدت 14 روز می‌توانید از اسپاتیفای در خارج از کشور استفاده نمایید”.

عمدتاً دلیل این ارور و خطا این است که کاربران با فیلتر شکن وارد برنامه می‌شوند و آیپی اولیه با آیپی که بعداً وارد آن می‌شوند متفاوت است. یعنی کشوری که در پروفایل خود انتخاب کرده‌اند با کشوری که در آن با اسپاتیفای کار می‌کنند یکی نیست و متفاوت است.

خب حالا که دلیل این ارور را فهمیدید و اگر به دنبال رفع این ارور هستید طبق روش‌هایی که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم عمل کنید.

روش‌های رفع ارور 14 روز اسپاتیفای در گوشی آیفون و اندروید

برای رفع خطای 14 روز اسپاتیفای چندین راه وجود دارد که فقط یک روش آن مسکن است و بقیه دوای موقتی است. حالا در اینجا به این روش‌ها اشاره کرده‌ایم و برایتان توضیح می‌دهیم.

اکانت و اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را تهیه کنید

با توجه به وضع تحریم‌های بین‌المللی، خرید اشتراک پرمیوم به صورت دلاری کمی چالش برانگیز است و کاربران ایرانی برای خرید اشتراک، با مشکل مواجه هستند و علناً پرداخت به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست مگر اینکه شما دارای حساب پیپال یا غیره باشید. خب راه حل چیست؟

بهترین راه برای حل مشکل 14 روز اسپاتیفای، تهیه اشتراک و خرید اکانت اسپاتیفای است. شاید برایتان سوال باشد که با وجود تحریم‌ها چگونه اشتراک تهیه کنیم.

سایت اسپاتیفای کلاب یکی از سایت‌های معتبر ایرانی است که اقدام به فروش اشتراک‌های پرمیوم اسپاتیفای می‌کند. این اشتراک‌ها به صورت کاملاً تضمینی در اختیار شما قرار می‌گیرد و با قیمت ریالی مناسب می‌توانید آن را تهیه کنید.

تغییر کشور از طریق اکانت اسپاتیفای

اگر می‌خواهید از نسخه رایگان اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده کنید، کافی است که در اپلیکیشن با تغییر کشور در پروفایل خود، این ارور را برطرف کنید. برای رفع این مشکل به صورت موقت، لازم است وارد اکانت خود شوید.

وارد اکانت خود شدید روی پروفایل خود کلیک کنید تا منوی جدید برای شما باز شود.
حالا گزینه “Edit Profile” را بزنید و در بخش “Country” کشور را مطابق با آیپی فیلتر شکن و اینترنت خود تنظیم کنید.
در اینجا امکان انتخاب کشور ایران نیز وجود دارد ولی آن را توصیه نمی‌کنیم.

استفاده از این دو روش، می‌توانید به راحتی از شر ارور 14 روز اسپاتیفای خلاص شوید.

نتیجه‌گیری و انتخاب بهترین روش برای رفع ارور اسپاتیفای

ما در این مطلب به ارائه توضیحاتی در باب آموزش رفع ارور 14 روز اسپاتیفای پرداختیم و امیدواریم با استفاده از این توضیحات، مشکلتان حل شود. بهترین راه خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای است.

منبع: اسپاتی کلاب

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا