تابلوسازی رضا
سایر

نرم افزار مارولوس دیزاینر

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چه نرم‌افزارهایی در حوزه طراحی لباس یا مد و فشن وجود دارد؟ در این مقاله یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی لباس به نام مارولوس دیزاینر را به شما معرفی می‌کنیم. شما با مارولوس دیزاینر می‌توانید با کمک الگوهای دوبعدی، مدل‌های لباس سه‌بعدی ایجاد کرده و آن‌ها را پیش از تولید روی مانکن تست و اصلاح کنید و از آن انیمیشن سه‌بعدی بسازید و از شبیه‌سازی سه‌بعدی خود لذت ببرید. اگر به طراحی لباس علاقه دارید، پیش از شروع به آموزش مارولوس دیزاینر، ادامه مقاله را بخوانید تا با قابلیت‌های فوق‌العاده نرم‌افزار مارولوس دیزاینر و طراحی لباس دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

روند طراحی لباس از گذشته تا امروز

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، صنعت مد و فشن مثل هر صنعت دیگری با گذشت زمان تغییرات زیادی پیدا کرده است. یکی از این تغییرات در صنعت مد و فشن، روند طراحی لباس است؛ به‌خصوص در کشورهای پیشرفته ‌تر که به صورت حرفه‌ای در حال تولید انبوه پوشاک هستند، روش‌های سنتی به دلیل صرف زمان و هزینه زیاد جای خود را به تکنولوژی دادند، به این صورت که طراحی الگو و لباس از روش‌های طراحی به صورت دستی به طراحی دیجیتال و نرم‌افزارهایی نظیر مارولوس دیزاینر انتقال یافته ‌است.

در طول تاریخ، طراحان لباس با خلاقیت خود طرح‌هایی را به صورت دستی و با مداد روی کاغذ پیاده می‌کردند و بعد از آن الگو ساز باید طرح‌هایی که طراح لباس به تصویر کشیده بودند را به الگو تبدیل می‌کرد که تمامی این‌ها مستلزم صرف زمان و هزینه زیاد بود؛ مخصوصاً اگر طرح مورد پسند نبود یا نیاز به تغییر و اصلاح داشت، باید تمامی این مراحل را مجدداً طی می‌کردند و از طرفی هزینه‌های زیادی برای وسایل مورد نیاز مثل کاغذ، مداد رنگی یا آبرنگ مرغوب برای اسکیس و طراحی دستی پرداخت می‌کردند. در چنین وضعیتی بحث طراحی و تصویرسازی لباس به صورت دیجیتال مطرح شد. با استفاده از الگوسازی مجازی برای لباس‌ها و مشاهده تغییراتی که هم‌زمان بر روی مدل سه‌بعدی لباس اعمال می‌شد، دنیای مد وارد فاز جدیدی از روند طراحی لباس شد.

بازار کار نرم‌افزار مارولوس دیزاینر

دیگر لازم نیست با روش‌های قدیمی دنبال مشتری باشید! از آنجایی که دنیای مد و فشن صنعتی پردرآمد و جذاب است، هم در کسب و کارهایی مثل تولیدی‌ها و کمپانی‌های بزرگ و هم در کسب و کارهای کوچک مثل مزون‌ها یا خیاطی‌ها، طراحی لباس با نرم‌افزار مارولوس دیزاینر ضرورت دارد. لباس‌هایی مانند مانتو، شال، لباس‌های مجلسی و… همیشه جز پرفروش‌ترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها هستند و مدام با مد روز تغییر می‌کنند. شما می‌توانید بدون نیاز به سرمایه زیاد و خرج و مخارج‌های اجاره یا خرید دفتر کار شخصی، تنها با استفاده از فضای مجازی مشتریان آنلاین خود را داشته باشید و برای آن‌ها با مارولوس دیزاینر، لباس‌هایشان را طراحی کنید.

برای کسب درآمد در طراحی لباس حتما باید آموزش‌های لازم را دیده باشید. یکی از قسمت‌های مهمی که نباید آن را فراموش کرد، یادگیری نرم‌افزارهای طراحی لباس هست که به طراح کمک می‌کند تا در بخش‌های طراحی، الگو، برش و دوخت، کار را سریع‌تر به بازار یا مشتری عرضه کند. در این حالت شما می‌توانید به صورت فریلنسری با استفاده از نرم‌افزار مارولوس دیزاینر برای خودتان یا مجموعه‌های دیگر، طراحی لباس را با انواع طرح و رنگ ارائه و بعد از تایید، آن را به صورت دوخته شده در بیاورید؛ یا این‌که فقط مدل سه‌بعدی و الگوهای دوبعدی آن را ارائه کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا