مناقصه عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی (فشرده) واگذاری حجمی – زمانی اداره امور انبارهای نفت(اروم
مناقصه عمومی یک مرحله ای همزمان با ارزیابی (فشرده) واگذاري حجمي – زماني اداره امور انبارهاي نفت(اروميه – خوي – ماكو) و مراكز سوختگيري هواپيمايي (اروميه – خوي) و خدمات دفتری منطقه اروميه در سال 1404-1403
( با شماره فراخوان 2003092321000009 در سامانه ستاد ) |
||||
دستگاه مناقصه گزار: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران- منطقه ارومیه به نشانی ارومیه ، خیابان کاشانی ، نبش کوی تمدن ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارومیه | ||||
واگذاري حجمي – زماني اداره امور انبارهاي نفت(اروميه – خوي – ماكو) و مراكز سوختگيري هواپيمايي (اروميه – خوي) و خدمات دفتری منطقه اروميه در سال 1404-1403 | موضوع مناقصه | 1 | ||
یک سال شمسی | مدت اجرای قرارداد | 2 | ||
ارائه ضمانت نامه بانکی (از بانک های معتبر با تاریخ اعتبار سه ماهه) و یا واریز نقدي مبلغ تضمین به ميزان 556/905/138/21 ریال به حساب شماره 2172588052008 نزد بانك ملی شعبه شرکت نفت ارومیه به نام شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اروميه.(در صورت واریز نقدی تضمین ، باید فیش واریزی تحویل امور مالی منطقه ارومیه شده و رسید وجه را از امور مالی اخذ و پس از بارگذاری در سامانه ستاد ، آنرا در پاکت الف قرار دهند). ضمنا پاکت تضمین را به صورت لاک و مهر و امضاء شده تحویل دبیرخانه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ارومیه نمایند.(شناسه منطقه 14007478180) |
تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار |
3 | ||
چهارشنبه مورخ 09/08/1403 | تاریخ انتشار فراخوان در سامانه ستاد | 4 | ||
تا ساعت 19 روز شنبه مورخ 12/08/1403 | مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد | 5 | ||
تا ساعت 19 روز شنبه مورخ 26/08/1403 | مهلت زمانی ارسال پیشنهادات | 6 | ||
کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. |
محل و نحوه دریافت و تسلیم پیشنهادات |
7 | ||
– ارائه تصویرگواهي صلاحيت داراي اعتبار زماني مرتبط با موضوع مناقصه از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان.
-ارائه گواهينامه تاييد صلاحيت ايمني مرتبط با موضوع مناقصه از اداره كل تعاون، كار و امور اجتماعي استان. – ارائه تصوير كارت ملي و شناسنامه مدير عامل و اعضاء هيات مديره شركت و تصاويركليه صفحات اساسنامه شركت، آگهی تاسیس وآخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی، كد اقتصادي و شناسه ملي شركت. – ارائه اصل گواهي امضاء صادر شده از دفاتر اسناد رسمي طبق آگهي آخرين تغييرات در روزنامه رسمي برای نفراتی كه مجاز به امضاء اسناد تعهد آور مي باشند – ارائه صورت هاي مالي حسابرسي شده توسط سازمان حسابرسي يا اعضاي جامعه حسابداران رسمي برای سال 1401 يا 1402. – ارائه مستندات مربوط به اطلاعات مندرج در فرمهای ارزیابی کیفی و احراز امتیاز قابل قبول (50 امتیاز) بر اساس معیارهای ارزیابی کیفی پیمانکاران.بدیهی است بازگشایی پاکات مرتبط با مناقصه صرفاَ برای مناقصه گرانی صورت می گیرد که در ارزیابی کیفی امتیازات قابل قبول را کسب نمایند. – در صورت نياز به خريد كالا و مصالح توسط پيمانكار، قيمت ها متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد( خريد كالاي خارجي كه مشابه توليد داخلي دارد، ممنوع مي باشد).
|
شرایط متقاضیان | 8 | ||
ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 27/08/1403 در اتاق جلسات ستاد منطقه ارومیه
(مناقصه گران یا نمایندگان آنها مي توانند با ارائه معرفي نامه رسمی در جلسه گشایش پیشنهادهای مالی “پاکت ج” حضوريابند.) |
زمان و مکان جلسه بازگشایی پاکت های ارزیابی کیفی | 9 | ||
سه ماه بعد از بازگشایی پاکات نرخ | تاریخ اعتبار پیشنهادات | 10 | ||
حداقل 3 مناقصه گر | تعداد پیشنهاد جهت یازگشایی پاکات | 11 | ||
ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 22/08/1403 در اتاق جلسات ستاد منطقه ارومیه
|
زمان و مکان جلسه توضیح و تشریح اسناد | 12 | ||
اطلاعات تماس و آدرس دستگاه : اروميه – خيابان کاشانی – نبش کوی تمدن – شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه اروميه – كد پستي : 63373-57156
تلفن : 27-04433475924 نمابر : 33467771 روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه
|
||||