تصویریجامعه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: امسال ۴۸۰ نفر در تصادفات جاده ای استان جان باختند

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در سال جاری در تصادفات جاده ای آذربایجان‌غربی ۴۸۰‌نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل خود ۲۱درصد افزایش فوتی را نشان می دهد.


سردار رحیم جهانبخش در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانده انتظامی استان برگزار شد، بااشاره به اینکه هرچند در تعداد مجموع تصادفات ۲درصد کاهش آمار داشتیم، تصریح کرد: متاسفانه آمار فوتی‌های استان در تصادفات جاده ای بالاست که نیازمند بهبود زیرساخت ها و بیش از همه افزایش و گسترش فرهنگ ترافیک و رانندگی است.
سردار جهانبخش با تاکید به اینکه در حوزه اعمال قانون توسط پلیس ۴۸درصد افزایش برخورد با رانندگان متخلف را داشتیم، اظهار کرد: در تعداد آمار تصادفات جاده ای، استان رتبه ۲۵کشوری را داریم.
فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: استان در جرایم سرقت، سرقت به عنف و سرقت خشن و مسلحانه رتبه ۳۴‌کشوری، در قتل با ۴‌درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل خود، رتبه ۲۵‌کشوری، در جرایم مالی و نزاع رتبه۷‌ کشوری و حوزه مواد مخدر از لحاظ آلودگی رتبه ۳۰‌ کشور را دارد.
وی یاد آور شد: در ۷‌ماهه سال جاری حدود ۳تن مواد مخدر در استان کشف شد که ۷درصد افزایش یافته است.
سردار جهانبخش خاطر نشان کرد: در سال جاری در مجموع ۷۶۱۸‌نفر معتاد دستگیر شد که رشد ۴۸درصدی دستگیر شدگان را داشتیم همچنین در این مدت ۱۶۳۱نفر توزیع کننده، ۲۲۱نفر قاچاقچی دستگیر و ۳۸ باند مواد مخدر منهدم شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در سال جاری ۸۹‌ درصد جرایم سایبری استان کشف شده که ۹‌درصد بالاتر از شاخص کشوری است و ۷۲۶ نفر در حوزه جرایم سایبری در سطح استان دستگیر شدند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا