جامعه

عملیات ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد ۲ شیفته شد

فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی و احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخواب این شهرستان به صورت ۲ شیفت و تا ساعت ۱۲ شب فعال است.
حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه بازدید از پروژه احداث بیمارستات ۳۵۰ تختخوابی مهاباد گفت: با تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از محل سفر رئیس جمهور به منطقه عملیات اجرایی این پروژه تسریع و هم اکنون پیمانکار به صورت تمام وقت در حال ساخت فاز نخست بیمارستان است.
وی اضافه کرد: فعالیت احداث این پروژه تا پایان فصل عمران در دیماه با حداکثر نیرو انسانی توسط پیمانکار انجام خواهد شد.
عباسی ادامه داد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان در فاز نخست بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گفته فرماندار ویژه مهاباد، پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت هشت هکتار و زیربنای ۳.۷ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.
بیمارستان فعلی مهاباد یکی از بیمارستان‌های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود با ۳۰۱ تخت فعال و به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می‌کند.
پروژه احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی این شهرستان شهریورماه ۱۳۹۷ با حضور وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پروژه احداث بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان نیز در دی ماه سال ۱۳۹۶ با حضور ریبس سازمان تأمین اجتماعی کلنگ‌زنی شده بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا