جامعه

پلمب واحد غیرمجاز تولید دارو در مراغه

مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی مراغه: با مشاهده انواع محصولات دارویی غیرمجاز تولید شده در عطاری های این شهر و فروش اینترنتی آن در سراسر کشور، محل تولید محصولات مذکور توسط کارشناسان این مدیریت کشف و پس از هماهنگی های لازم محل پلمب شد.

به گزارش این خبرگزاری، مدیر غذا و داروی اداره کل علوم پزشکی ملاگوه گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان دولتی و مشاهدات انواع داروهای غیرمجاز تولیدی در این شهرستان در داروخانه های شهرستان ملاگوه به عنوان مثال مکانی که محصول توسط متخصص تولید می شد در سطح شهر به فروش می رسید و به صورت آنلاین در سراسر کشور به فروش می رسید اما این کنترل کشف و پس از هماهنگی های لازم، محل تعطیل شد.

دکتر علی اکبر علیزاده در ادامه افزود: کارخانجات فوق به صورت زیرزمینی و بدون مجوز اقدام به تولید انواع داروها، محصولات بهداشتی و مواد غذایی با برچسب پزشکی می کردند که توسط این کارشناس کنترل از ادامه کار جلوگیری شد.

وی گفت: در این بازدید بیش از شش تن انواع فرآورده های غیرمجاز کشف و ضبط شد و پرونده های قضایی از متخلفان به مراجع قضایی ارسال شد.

دکتر علیزاده به شهروندان عزیز توصیه کرد در هنگام خرید محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی به پروانه ساخت و اصالت محصولات مرتبط توجه و دارو را از داروخانه های معتبر تهیه کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا