جامعهخبرهای سیاسی

اطلاعیه کمیته سیاسی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در شهرستان بوکان در خصوص بازداشت های اخیر

به گزارش زریان، حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در شهرستان بوکان در پی دستگیری تعدادی از کارکنان پلیس ساختمانی شهرداری این شهر، اقدام به صدور اطلاعیه کرد.

متن اطلاعیه بشرح ذیل آمده است:

رشوه خواری زشت و کریه
از عروس موکریان!
بوکان زنده مانده و می‌ماند و به خود می‌نازد که سربازان گمنامی دارد که اینگونه «عروس موکریان» را ناز و نوازش می‌کنند و نمی‌گذارند تا چهره‌اش با‌ رشوه‌خواری صدمه ببیند.

بوکان مرکز جذب مهاجران زیادی از شمالغرب ایران و خصوصاً بخش‌های کُردنشین ایران ‌است اما مهربانانه از قاجار تاکنون به دنبال آن است تا با اقتدار بایستد. مردمانش زندگی را ساده می‌انگارند و با صنایع خرد و گردشگری پذیرای مسافران هستند و با مهیا کردن آنچه که دارند از فرش دستباف، ترشی، سبزیجات، لبنیات محلی، میوه‌های فصلی و… بدرقه مسافران می‌کنند تا بگویند چقدر مهمان نوازند اما این مردان تحمل نخواهند کرد که رشوره‌خواری خاری در چشمانشان شود.

ما اعضای #حزب_تدبیر_و_توسعه ایران اسلامی در شهرستان بوکان خرسندیم که با افشاگری پدیده «ارتشاء» در میان کارکنان نهاد شهرداری در ادوار قبلی شوراها و مدیران شهرداری بار دیگر عدالت را می‌توان فریاد زد و خواهان آنیم تا اشد مجازات برای خاطیان در نظر گرفته شود تا بوکان سربلند و سرافراز پاکدامن‌تر از همیشه نگینی باشد برای ایران زمین.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا