سایر

آموزش قانون جذب


بر اساس آموزش قانون جذب ، بین کائنات و افکارتان یک رابطه وجود دارد . خداوند کائنات را طوری برنامه ریزی کرده است که می تواند انرژی و ارتعاشی که از ذهنتان ارسال می شود را دریافت کنند و با توجه به آن، خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگیتان کنند.

یعنی تمام افکار شما ارای انرژی می باشد و از طریق افکارتان می توانید خواسته ها و ناخواسته ها را وارد زندگیتان کنید.

با توجه به قانون جذب کائنات، افکارتان می تواند انرژی و ارتعاشی که ذهنتان تولید می کند را کنترل کند، و احساسات به شما می گوید که الان در حال فرستادن چه ارتعاش و انرژی به کائنات هستید.

طبق قانون جذب یک سری از عوامل بیرونی می‌تواند احساساتتان را تغییر دهد، فکر کردن به یک خاطره خوب، موفقیت مالی گذشته، گوش دادن به آهنگ های شاد، دیدن تصاویر عکس خواسته هایتان و … می‌تواند در شما احساس خوبی را ایجاد کند و همین احساس خوب باعث ایجاد اتفاقات خوب در زندگی شما می شود.

تعیین کننده احساسات شما ورودی ذهنتان است! منظور از ورودی ذهن چیزهایی است که به آنها فکر می کنید.

برای همین باید به صورت کامل ذهنتان را کنترل کنید و به چیزهای مثبت فکر کنید.

افکار منفی و افکار مثبت
مهمترین چیزی که در قانون جذب وجود دارد این است که امکان ندارد شما افکارتان مثبت باشد اما احساس بدی داشته باشید. برای همین است که خیلی از افراد فکر می کنند ما احساس خوبی داریم پس چرا به آن چیزی که میخواهیم نمیرسیم؟

شما فقط فکر می کنید که احساس تان خوب بوده است، اگر واقعاً احساس خوبی در خودتان ایجاد شده باشد قطعاً نتایج فوق العاده ای در زندگیتان خواهید گرفت، اما دلیل اینکه خیلی از افراد به خواسته و اهدافشان نمی رسند این است که نمی‌توانند احساساتشان را کنترل کنند.

لازمه اینکه بتوانید احساساتتان را کنترل کنید این است اول باید اختیار ذهنتان را به کل در دست بگیرید . تا ذهنتان را نتوانید کنترل کنید کنترل احساس کار بسیار سخت و پیچیده است .

ساده ترین و راحت ترین راه در جهت کنترل افکار و احساساتتان تمرین کردن است، شما با تمرین کردن می‌توانید ارتعاش آرزو و خواسته هایتان را دقیق‌تر به کائنات ارسال کنید و بر اساس قانون جذب کائنات هر چه این ارتعاش دقیق تر و واضح تر باشد زودتر به چیزی که می خواهید می‌رسید .

بر اساس قانون جذب واقعیت جهان این است که شما به هر آنچه که می خواهید می‌توانید برسید و هیچ محدودیتی در جهت رسیدن به بزرگترین خواسته و آرزوهایتان وجود ندارد .

مراحل قانون جذب برای رسیدن به آرزوها
برای رسیدن به خواسته و هدف که دارید شما باید این سه مرحله از قانون جذب کائنات را درست پشت سر بگذارید.

اگر این مراحل را درست انجام دهید و هیچ شکی نداشته باشید و به کائنات اطمینان داشته باشید، مطمئن باشید با آن هدف و خواسته که دارید می رسید.

 
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا