جامعه

سرقت گنج نفیس از موزه ارومیه !

سرقت گنج نفیس از موزه ارومیه !/ دوربین اتاق نفص فنی داشت
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از دستگیری سارق موزه مردم‌شناسی ارومیه و کشف کلت کمری مسروقه خبر داد. در نتیجه تعاملات و پیگیری‌های عوامل یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با مأموران نیروی انتظامی و تلاش‌های کارگاهان ویژه اداره آگاهی استان، سارق موزه دستگیر و کلت کمری فلزی در محل اختفای وی کشف شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی افزود: در ساعات اولیه مشکل سرقت به پلیس آگاهی و پلیس آگاهی استان اعلام و اقدامات لازم برای دستگیری سارق در دستور کار قرار گرفت. .

ادامه داد: در نتیجه تعاملات و پیگیری های عوامل یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با ماموران نیروی انتظامی و تلاش کارگاه های ویژه اداره کل آگاهی استان سارق موزه دستگیر و گیره کمربند فلزی در مخفیگاهش کشف شد.

صفری با قدردانی از عوامل دخیل در این امر خاطرنشان کرد: نهایت تشکر و قدردانی را از نیروهای امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و اطلاعاتی استان دارم که در اسرع وقت با این اداره کل برای به نتیجه رسیدن این پرونده همکاری کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: سارق به شغل کاشی سازی مشغول بود و با استفاده از ابزار کاشی ساز اقدام به سرقت چنین سلاحی می کرد.

سرهنگ صادق شکری اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان ویژه مشخص شد هیچ فردی از داخل و خارج از موزه وی را در این سرقت همراهی نکرده و سارق با تصمیم شخصی و اطمینان به حرفه خود اقدام به سرقت کرده است. تجربه و تخصص.وی با قدردانی از زحمات پرسنل انتظامی استان افزود: کارآگاهان و متخصصان ویژه استان با تلاش شبانه روزی توانستند این پرونده را حل کنند و همواره برای حفظ امنیت و آسایش مردم در محل هستند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا