جامعه

تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در مهاباد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد از تشدید برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری در آستانه نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش  زریان، واحد جولایی، در نشست هم‌اندیشی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی مهاباد در خصوص پیشگیری از برگزاری تورهای غیرمجاز اظهار کرد: با تشدید برخوردها افراد تورگردان غیر مجاز شناسایی و به صورت شفاهی و کتبی به آنها اخطار داده و در صورت تکرار ، افراد به فرمانداری و در نهایت به دادستان برای صدور حکم قضایی معرفی می‌شوند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد افزود: یکی دیگر از اقدامات برای برخورد با تورهای غیرمجاز مکاتبه با اداره راه و ترابری و پایانه‌ها و ارگان‌های مربوطه برای جلوگیری از اختصاص وسایل نقلیه به افراد غیرمجازی بوده که توسط اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مهاباد معرفی نشده است.

او گفت: همچنین لیستی از مکان‌های تاریخی و گردشگری سطح شهرستان که قابلیت پذیرش گردشگر را دارند به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری معرفی می‌شود و نیز به منظور پیگیری روند مصوبات به صورت دو ماه یک بار جلسات هم‌اندیشی پیشگیری از تورهای غیرمجاز برگزار خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا