یاداشت ها

نیم نگاهی به وضعیت بحرانی و قرمز آموزش و پرورش بوکان

آنقدر مطالب در مورد آموزش و پرورش بوکان نگاشته شده است که نظر هر بیننده را به یاد مطالب گفته شده قبل می اندازد و وضعیت آن کاملا و تماما برای همگان نه تنها در بوکان و سطح استان بلکه در سطح کشوری هم مشهود است و دل هر انسان دلسوز و و آینده نگر را به لرزه در می آورد.
اما از دست انسان های دلسوز و شهر چیزی غیر از آه برخاسته از دل بر نمی آید! آموزش و پرورشی که بیش از دو سال است با سرپرستی جلو می رود و عواقب آن را بایدآینده سازان این مرز و بوم با جان و دل بخرند و بزرگترین لطمه را دستگاه انسان ساز و آینده سازان این دیار و وبوم می بیند. جناب آقای حاج انور حبیب زاده شما که حج رفته اید و بیشتر از همه باید حق الناس را رعایت کنید! ولی متاسفانه با فشار شخص نماینده افراد ضعیف به رئیس اداره و سرپرست اداره معرفی می شود.حتی یکی از سرپرستهای اداره بعد از ۲ ماه زندان انفرادی با قرار وثیقه ۵۳ میلیاردی در انتظار حکم قضایی می باشد آزاد شد؟ !
متاسفانه بعضی از مسئولین اعلام کردند که گزینه‌های من برای آموزش و پرورش ردیف نشده است و من هم سایرین را نمی گذارم!
اینجا لازم به ذکر است که همچنان که قبلا گفته شد باید متذکر شویم که اولا این موضوع حق الناس است. در پیشگاه خداوند و ملت باید جوابگو باشید، دوماً آموزش و پرورش جای امیال شخصی و عقده گشایی و امیال و غرایض شخصی نمی باشد ؟ به خود بیایید ؟!
اما در این شرایط جواب این سوالات خالی هست.
مدیر کل محترم آموزش و پرورش چرا سکوت ؟ تا کی سکوت و بی‌خیالی و بی تفاوتی و از دور نظاره گر بودن؟ باید خود شما نقش بازی کنید نه نظاره گر نقش دیگران باشید!
جناب فرماندار محترم آقای خشایار صنعتی! حضرت عالی به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش و رئیس شورای اداری و رئیس شورای تامین شهر و نماینده عالی دولت علیرغم پیگیری شما انتظاراتی دیگری در چنین شرایط از شما وجود دارد که با ورود مستقیم و تصویب در شورای تامین و یا با هماهنگی استانداری در صورت اقدام مدیر کل شخصا مبادرت به انتصاب رئیس اداره نمایید.
دادستان عزیز! جنابعالی به عنوان مدعی العموم اقدام عملی انجام دهید. خواسته جامعه فرهنگیان و دانش آموزی این بوده و هست .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا