سایر

پارتیشن شیشه ای

این روزها استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضاهای اداری و تجاری در محیط کار بسیار رایج شده است. روشی ارزان، شیک و مدرن برای جداسازی قسمت های مختلف ساختمان و استفاده بهینه از فضا که در چند ساعت قابل انجام است.

پارتیشن شیشه ای یکی از محبوب ترین و مدرن ترین انواع پارتیشن اداری می باشد. این پارتیشن ها انواع و طرح های متنوعی دارند و به همین دلیل انتخابی بی نظیر برای ساختمان های اداری مدرن محسوب می شوند. قابلیت استفاده از انواع پارتیشن های شیشه ای مات و رنگی به شیشه های براق که امکان عبور نور از آنها را فراهم می کند، این امکان را برای هر فردی فراهم کرده است تا با توجه به نیاز و شرایط خود از این پارتیشن ها استفاده کند.

در زیر می توانید با هر آنچه که باید در مورد انواع پارتیشن اداری شیشه ای بدانید آشنا شوید.

پارتیشن شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟
پارتیشن بدون فریم – Tetraform
پارتیشن ها در واقع پانل های مدرنی هستند که برای تقسیم بندی فضاهای ساختمان و استفاده بهتر از قسمت هایی از محیط های اداری، تجاری و مسکونی استفاده می شوند. بنابراین به جای صرف هزینه و زمان زیاد برای ساخت دیوار در یک اتاق، می توانید با نصب پارتیشن اداری فضایی مجزا ایجاد کنید.

به طور کلی مهم ترین ویژگی پارتیشن های شیشه ای که آنها را از یکدیگر متمایز می کند، تحرک یا عدم تحرک آنهاست. در واقع در برخی از پارتیشن ها امکان انتقال آن و انتقال پارتیشن به قسمت دیگر وجود دارد. اما برخی دیگر از پارتیشن ها پس از نصب از زمین جدا نمی شوند و فقط برای فضای خاصی ساخته می شوند.

پارتیشن اداری علاوه بر تقسیم فضا به شما این امکان را می دهد که کابل ها و سیم ها را بدون مشخص بودن داخل پارتیشن قرار دهید و جلوه ای مرتب به فضا ببخشید. از این پارتیشن ها به عنوان دیوار برای جداسازی فضاهای کار نیز استفاده می شود. همچنین می توانید از این پارتیشن ها به عنوان دیوار برای تزیین فضای اداری استفاده کنید.

انواع پارتیشن شیشه ای اداری
پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد. برخی از آنها ساده و بدون قاب هستند، در حالی که برخی دیگر با قاب طراحی شده اند. برای تولید برخی از آنها از شیشه های رنگی و طرح دار استفاده می شود و برخی دیگر به سادگی تولید می شوند. در زیر می توانید با رایج ترین انواع پارتیشن شیشه ای برای دفتر کار آشنا شوید.

پارتیشن اداری بدون قاب
پارتیشن شیشه ای – تترافرم
پارتیشن اداری بدون فریم همانطور که از نامش پیداست بدون قاب است. استفاده واحد از شیشه در این پارتیشن ها باعث جذابیت و ظاهر مدرن تری نسبت به سایر پارتیشن ها شده است. این پارتیشن اداری معمولا فضای کمتری را اشغال می کند و به همین دلیل برای فضاهای کوچک مناسبتر است.

پارتیشن اداری بدون قاب بسیار حساس و شکننده به نظر می رسد. اما باید بدانید که متریال شیشه ای که در ساخت پارتیشن شیشه ای فریم لس استفاده شده است بسیار بادوام و با ایمنی بالا می باشد.

حتما همه چیز را در مورد پارتیشن بدون فریم بخوانید.

پارتیشن شیشه ای قاب دار
پارتیشن های شکل دار بر خلاف پارتیشن های اداری بدون فریم دارای فریم هستند. این پارتیشن ها معمولا فضای بیشتری را نسبت به پارتیشن بدون فریم اشغال می کنند و برای ساخت فریم این پارتیشن ها از مواد مختلفی مانند فلز، چوب و … استفاده می شود.

مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای اداری
پارتیشن شیشه ای اداری – Tetraform
پارتیشن های شیشه ای اداری بسیار مقرون به صرفه هستند. هزینه ساخت دیوار برای جداسازی محیط اداری هزینه زیادی دارد و به همین دلیل استفاده از این پارتیشن ها ایده ای منحصر به فرد برای جداسازی این محیط ها محسوب می شود.
پارتیشن شیشه ای باعث نمی شود که فضا کوچکتر و تاریکتر به نظر برسد وقتی نور از آن عبور می کند.
پارتیشن های شیشه ای عایق های خوبی برای صورت و انرژی هستند و به همین دلیل فضای مجزا و مناسبی را برای محیط کار ایجاد می کنند.
ضمن ایجاد یک محیط مجزا، پارتیشن شیشه ای ارتباط کارکنان را محدود نمی کند و بنابراین برای برخی از مناطق اداری بسیار مناسب است.
امکان تولید پارتیشن اداری شیشه ای مات نیز وجود دارد و به همین دلیل برای افرادی که نمی خواهند اتاقشان از بیرون نمایان شود مناسب است. شما می توانید با توجه به سلیقه و شرایط خود با رنگ و جنس و طرح دلخواه خود این پارتیشن ها را در تترافرم سفارش دهید.
با برخی از انواع پارتیشن شیشه ای امکان نصب کلاهک وجود دارد و با کشیدن پرده می توان حریم خصوصی بیشتری را در اتاق ایجاد کرد.
همچنین می توان پارتیشن شیشه ای رنگی و طرح دار را به صورت شخصی و خاص طراحی کرد. بنابراین با این نوع پارتیشن اداری می توان طرح های منحصر به فردی تولید کرد.
نصب پارتیشن شیشه ای بسیار آسان است و در صورت آسیب به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید.
نظافت و شستشوی پارتیشن شیشه ای نسبت به دیوار بسیار آسان است و بنابراین فضای شما همیشه تمیزتر و زیباتر به نظر می رسد.
قیمت پارتیشن شیشه ای
عوامل مختلفی بر قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیر می گذارد. نوع شیشه استفاده شده، نوع پارتیشن شیشه ای، رنگ شیشه، طرح شیشه، کیفیت و جنس سخت افزار می تواند در قیمت پارتیشن شیشه ای تاثیرگذار باشد. تولید پارتیشن شیشه ای با

و با اطمینان خرید کنید. فروشگاهی که ضمن ارائه محصولات باکیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با خیال راحت از این محصولات استفاده کنید.

تترافرم یکی از معروف ترین تولیدکنندگان پارتیشن شیشه ای در کشور است. تمامی محصولات این شرکت با ماشین آلات مدرن ایتالیایی تولید می شود. با خرید از این شرکت می توانید از خدمات مشاوره رایگان و گارانتی بلند مدت محصول برخوردار شوید.

منبع: تترافرم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا