جامعه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد تغییر کرد

با حکم رئیس سازمان صداوسیمای کشور، پس از ٨ سال مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد تغییر کرد و علی عیسی زاده به عنوان مدیر جدید به این سمت منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری زریان، در مراسم و تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد، با حکمی رئیس سازمان صدا و سیمای کشور، “علی عیسی‌زاده” به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز مهاباد معرفی و از تلاش‌ها و خدمات بهرام قوی‌بنیه مدیرکل قبلی این مرکز قدردانی شد.

ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم گفت: امروز جنگ رسانه‌ای در اولویت است و رسانه ملی هم در راس هرم رسانه‌ای کشور قرار دارد.

او در ادامه به قدمت مرکز مهاباد اشاره کرد و گفت: استان ما از معدود استان‌هایی است که دو مرکز صداوسیما دارد و این دو مرکز می‌توانند با هم‌افزایی، برنامه‌های فاخری تولید کنند ولی نیازمند توجه ویژه است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: اکنون در منطقه، بیش از ۲۵۰ رسانه علیه ایران فعالیت می‌کنند که برای مقابله با این هجمه‌ها صداوسیما باید با تمام توان پای کار باشد.

علی عیسی زاده، مدیر کل جدید صدا و سیما، قریب به سه دهه مناصب مختلف مدیریتی را در مراکز این سازمان تجربه کرده، او پیش از این سابقه حضور و مدیریت در مرکز مهاباد را نیز در کارنامه دارد. قائم مقامی مراکز صدا و سیمای استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی، معاون صدای مراکز زنجان و آذربایجان شرقی، مسئول کمیته‌های ارزیابی و طرح و برنامه صدا و سیمای مراکز فوق الذکر نیز بخشی از کارنامه مدیریتی وی به حساب می‌آید.

«بهرام قوی بنیه» از ۱۳ بهمن سال ۱۳۹۳ به جای «ابوالقاسم امان اللهی» به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد منصوب شده بود.

صدا و سیمای مرکز مهاباد یکی از مراکز قدیمی کشور است. رادیو مهاباد در سال ۱۳۲۴ در این شهر راه اندازی شد و اکنون با بیش از ۷۰ سال عمر یکی از با سابقه‌ترین مراکز صدا در کشور به شمار می‌رود، برنامه‌های این مرکز از سه سال گذشته به صورت ماهواره‌ای قابل دریافت بوده و ۲۴ ساعته پخش می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا