جامعه

دستگیری سارقانی با لباس مددکار اجتماعی در بوکان!

به گزارش پایگاه خبری زریان : فرمانده انتظامی بوکان گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی ارتکاب چند مورد سرقت، ماموران پلیس دو سارق را که با لباس مددکاران اجتماعی مردم را فریب می دادند، دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی بوکان گفت :در پی گزارش چندمورد سرقت در قالب مامور نهادهای حمایتی از سوی شهروندان،موضوع شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.
سرهنگ سلمان حیدری گفت: بابررسی های تخصصی و اقدامات میدانی و هدایت ماموریت،مامورین موفق به شناسایی ٢نفر در این ارتباط شده که باهماهنگی قضایی طی یک عملیات ویژه پلیسی دستگیرشدند.
او با اشاره به اینکه متهمین در تحقیقات انجام شده به ارتکاب سرقت ها اعتراف کردند گفت: این افراد به درب منازل شهروندان مراجعه و خود را مامور نهادهای حمایتی معرفی و پس از ورود به منزل اقدام به سرقت طلا می کردند، که خوشبختانه با اقدام هوشمندانه پلیس دستگیر شدند.
رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: ماموران نهادهای حمایتی،ادارات و سازمانها و شرکت های خدمات رسان دارای کارت شناسایی معتبر بوده و هنگام مراجعه کارت خود را ارائه می نمایند، لذا شهروندان محترم از اجازه ورود به افراد مشکوک به منزل خودداری نموده و در صورت مشکوک بودن موضوع به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا