جامعهزندگی

خیرین بیش از یک میلیارد تومان به محکومان مالی مهاباد کمک کردند

به گزارش پایگاه خبری زریان به نقل از هاژه : روز چهارشنبه ۱۵دی‌ماه جلسەای تحت عنوان پویش خاتم سلیمانی جهت آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد شهرستان مهاباد با حضور جمعی از خیرین، معتمدین و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

این مراسم از طریق لایو اینستاگرامی هاژه به صورت زنده پوشش داده شد و بالغ بر ۱۵ هزار اکانت متمایز در آن حضور پیدا کرده و از این طریق افرادی از شهرهای اصفهان، تهران و چند شهر دیگر کشوربه پویش آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پیوستند.

شامگاه ۱۲ دی ماه نیز در مراسمی تحت عنوان پویش خاتم سلیمانی جهت آزادی زندانیان غیرعمد مالی که در سالن جلسات ادارە زندان شهرستان مهاباد با حضور مقامات قضایی، مسئولین شهری و جمعی از معتمدین برگزار شد، پایگاه خبری هاژه مراسم مذکور را به صورت زنده از طریق لایو اینستاگرامی پوشش داده بود که در لایو شب یکشنبه بیش از ۸ هزار نفر شرکت کردند.

علاوه بر پوشش زنده پویش حاتم سلیمانی از طریق صفحه اینستاگرامی هاژه، اخبار مربوط به این پویش در سایت، تلگرام و آپارات این پایگاه خبری با بیش از ۳۰۰ هزار بازدید انعکاس داده شد. نحوه پوشش این رویداد توسط هاژه به صورت تصویری، متنی و پادکست صدایی بود.

بنا به گفته بایرام شهبازی، رییس اداره زندان شهرستان مهاباد، تا ظهر چهارشنبه، ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان جهت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرستان مهاباد جمع‌آوری شده که با احتساب این مبلغ، مهاباد در رتبە اول استان قرار می‌گیرد. ارومیە با مبلغی در حدود ۶۵۰ میلیون تومان در ردە دوم قرار دارد.

پویش حاتم سلیمانی با هدف ازاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد از ۲۸ آذر امسال شروع شده و تا پایان دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا