جامعه

حال و آینده وضعیت عمرانی شهر تکاب در گفتگو با عضو شورای اسلامی شهر

ابوالحسن فتاحی عضو شورای اسلامی شهر در مصاحبه با خبرنگار  #پایگاه-خبری-زریان به رفع محرومیت و توسعه عمرانی تمام مناطق شهر تکاب اشاره کرد و گفت : سطح همکاری دولت با شهرداری و شورای شهر بی سابقه است.
فتاحی با اشاره به تخصیص اعتبار اولیه به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال جهت احداث پل سه راهی قجور گفت: این پل از پروژه های بزرگ شهرداری است که با تدبیر و همت شورای اسلامی شهر و شهرداری در جلسه ترافیک شهری در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و کاهش ترافیک مطرح و به تصویب رسیده است.
وی با اشاره به توسعه شهری گفت : احداث پل سه راهی قجور که احداث آن توسط پیمانکار واجد شرایط در حال اجرا است از نظر زیباسازی و توسعه شهری تاثیر بسزایی در منطقه خواهد گذاشت.
ابوالحسن فتاحی در ادامه به آسفالت ریزی خیابان کشاورز و کوچه های آن (پشت گلزار شهداء ) اشاره کرد و گفت: این خیابان ۲۰ سال بود که آسفالت نشده بود که به همت اعضای شورای اسلامی شهر و با تلاش شهردار آسفالت ریزی آن به اتمام رسید و مردم از این عملکرد راضی هستند.
وی در ادامه اجرای فاضلاب شهری را نیاز اساسی شهر تکاب دانسته و گفت: طی جلسه ایی که با دکتر هاشمی نماینده مردم میاندآب، شاهیندژ و تکاب داشتیم و پیگیری هایی که قبلا توسط جناب آقای ثقفی فرماندارمحترم تکاب انجام گرفته سعی بر این است که این پروژه به همت مسئولین شهر و نماینده محترم پیگیری و بعنوان پرژه ملی تعریف و عملیات اجرای آن شروع گردد.
ابوالحسن فتاحی با اشاره به زیر سازی و آماده سازی کمربندی اصلی شهر گفت: با کمک فرماندار محترم صورتجلسه ایی توسط شهرداری تنظیم گردید که بعد از زیرسازی کمربندی توسط شهرداری آسفالت ریزی آن نیز بر عهده اداره محترم راه و شهرسازی میباشد که امید است هر چه سریعتر شهرداری و اداره راه و شهرسازی به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند.
ایشان در ادامه به نهضت آسفالت در سطح شهر اشاره و گفت :عملیاتهای عمرانی که در بخش آسفالت ریزی خیابانها و کوچه های سطح شهر انجام میگیرد در ۲۰ سال گذشته بی سابقه بوده و شهروندان عزیز و بزرگوار تکاب نگران توقف این روند نباشند چون نهضت آسفالت تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت و کلیه کوچه های تعهددار آسفالت خواهد شد.
فتاحی در ادامه به برنامه های آتی شورای اسلامی شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت : یک باند از مسیر منتهی خیابان کارگر (قره ناو ) به میدان چملی آسفالت ریزی خواهد شد که مطمئنا از خواسته های به حق ساکنین این منطقه بوده و در راستای تسهیل در امر عبور و مرور و کاهش ترافیک نقش بسزایی دارد و همچنین خیابان کارگر از جلو مسجد فاطمه زهرا (س) به کمربندی نیز آسفالت خواهد شد تا بتوانیم کوچکترین خدمتی در حق مردم فهیم این منطقه کرده باشیم.آسفالت ریزی وادی رحمت اهل تسنن و روشنایی معابر این مسیر و تامین آب غساله خانه وادی رحمت اهل تسنن به زودی اقدام خواهد شد.
وی به وضعیت نامطلوب مسیر رودخانه گلاندره در منطقه شریف آباد اشاره کرد و گفت :با رایزنی که با رئیس محترم اداره آبیاری در خصوص حدود حریم رودخانه انجام گرفته و شهرداری نسبت به لایه روبی منطقه و کفسازی و احداث دیوار ساحلی اقدام خواهد نمود.
فتاحی به وضعیت اسناد مسکن عده ایی از شهروندان که در حاشیه های شهر اقدام به خرید زمین نموده اند اشاره کرد و گفت: با تعامل و همفکری شهرداری با اداره مسکن و شهرسازی و اداره ثبت و منابع طبیعی در راستای حل این مشکل خواهیم بود تا مالکان از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.
فتاحی در ادامه سطح همکاری فرماندار دولت تدبیروامید با شهرداری و شورای اسلامی شهر را بی سابقه خواند و گفت : با تلاشهای جناب آقای ثقفی فرماندار محترم و مشارکت اداره راه و شهرسازی از قیر رایگان برای آسفالت ریزی معابر استفاده شده است.
در پایان فتاحی عضو شورای اسلامی شهر گفت :همه مردم بالاخص اصناف و بازاریان با مشارکت و ارائه نقطه نظرات خود در توسعه هر چه بیشتر شهری شورای اسلامی شهر و شهرداری را یاری نمایند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا