جامعه

بازداشت ۱۴ نفر از سرشاخه های دوسایت هرمی غیرمجاز در خوی

رئیس کل دادگستری استان از دستگیری و بازداشت ۱۴ نفر از سرشاخه های دوسایت هرمی غیرمجاز به نامهای (قوچپین و تیمون) در شهرستان خوی خبر داد.
ناصر عتباتی در این زمینه  گفت: در پی اطلاع از فعالیتهای غیرمجاز دو سایت هرمی قوچپین و تیمون در شهرستان خوی و هدایت گسترده وجوه نقد به کانالهای یاد شده موضوع تحت رصد اطلاعاتی دادسرای خوی با همکاری نهادهای امنیتی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و شناسایی سرشاخه های این سایتها ۱۴نفر از آنها دستگیر شدند.

او ادامه داد: این مجموعه دارای ۴۰۰ نفر زیرمجموعه بوده که مبالغی را هم به حساب سرشاخه ها واریز کرده بودند و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

عتباتی بیان کرد: پس از ارجاع پرونده به بازپرس دادسرای خوی ۱۴ متهم پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب اعضای متعدد جدید برای کسب سود دو گروه غیرمجاز تیمون و قوچپین پس از اقرار به عضویت و کسب سودهای کلان با صدور قرار بازداشت به زندان خوی معرفی و سپس جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیل پرونده در اختیار نهادهای امنیتی قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه تامین حقوق مالباختگان توسط دادسرای عمومی و انقلاب خوی به عنوان اولویت اصلی پرونده در حال انجام است؛ از مردم استان خواست فریب چنین شرکت های هرمی غیرمجاز را نخورند و براحتی اموال خود را در اختیار چنین افرادی قرار ندهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا