جامعهگفتگو

گفتگوی ویژه با مهندس امجدی ریاست سازمان نظام کاردانی شهرستان بوکان

تهیه و تنظیم: مهندس فواد بایزیدی

 

سخن آغازین:

ضمن عرض سلام و ادب به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب و مردم شریف ایران و همه خدومین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
آرزوی بهروزی ،‌ نشاط وسلامتی را در سال پیش رو برای هم میهنان و هم شهریان فرهیخته ام از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

ضمن تبریک سال نو
بنده محسن امجدی هستم متولد شهرستان بوکان،فارغ التحصیل و مشغول تحصیل در رشته معماری در دانشکده هنر و معماری واحد تهران جنوب.

تاریخ شروع به فعالیت:

سازمان نظام کاردانی ساختمان استان آذربایجان غربی بر اساس ماده ۱ آئین نامه تشکیلات حرفه ای کاردانهای فنی مصوب هیأت وزیران به شماره ۲۹۲۵۳/ت۰۱۹۲۹۵ مورخه ۱۳۷۹/۷/۹ به منظور انتظام وانسجام امور حرفه ای کاردانهای فنی شاغل در رشته های معماری,شهرسازی, عمران,تاسیسات مکانیکی,تاسیسات برقی, نقشه برداری,ترافیک و رشته های مرتبط با آن و همچنین ارتقای دانش صاحبان حرفه های مذکور و بالا بردن کیفیت خدمات آنها در این استان همزمان با سایر استانهای کشور تشکیل گردید.

چشم انداز و اهداف:

در صورت مساعدت و همکاری ادارات مرتبط می توانیم در زمینه کیفیت بهبود ساخت و ساز که امروزه با توجه به بلا های طبیعی بسیار حائز اهمیت است مثمرثمر واقع شویم و همچنین این ظرفیت وجود دارد که به صورت مستقیم برای ۵۰ اشتغالی زایی ایجاد کنیم.

در مورد شهرستان بوکان:

بوکان نسبت به بسیاری از شهرهای ایران، شهری جوان و نوبنیاد محسوب می‌شود و از نظر بافت تاریخی در دوران قاجار و سده نوزدهم میلادی بنیان گذاشته شده و بیش از دو قرن قدمت دارد.
همیچن بوکان یکی از شهر های با بنیه علمی بسیار قوی در منطقه می باشد،همچین جزو مهاجر پذریترین شهرستان منطقه و به اسم عروسان شهر ها معروف می باشد.

نقش سازمان در کیفیت و صنعت ساختمان شهر و روستا:

از آنجا که ساختمان یکی از ضرورترین نیاز بشر بوده است همواره مورد توجه قرار گرفته است،توسعه صنعت ساختمان، یکی از مظاهر رشد و توسعه کشورها محسوب می شود. بیشترین سهم انباشت سرمایه ثابت وبالاترین سهم اشتغال در بخش صنعت و جذب افراد تحصیل کرده و کارآمد در این بخش وجود دارد، شیوه های طراحی و اجرا، سرعت بخشیدن به روند ساخت و ساز، رقابت در پیشرفت تکنولوژی، استفاده بهینه از نیروی کار و بهره گیری از تکنولوژی های نوین ساخت، جزء مؤلفه های تأثیرگذار در این صنعت به شمار می آیند .
همواره سازمان در تلاش بوده تمام مولفه های لازم در جهت بالا بردن کیفیت ساخت ساز را به نحو احسن انجام بدهد و همچین اموزش نیرو های متخصص از سایت و نقشه راه سازمان می باشد.

 

فراخوان:

به اطلاع همه فارغ التحصیلان رشته (معماری -عمران-نقشه برداری -تأسیسات ساختمان ،برق ساختمان ،شهرسازی ،)جهت عضویت و فعالیت به دفتر این سازمان به آدرس زیر مراجعه فرمایند؛

بوکان-تقاطع خیابان شهید بهرامی و شهید فهمیده/سازمان نظام فنی کاردانی شهرستان بوکان.

درد و دل:

درد و دل را با آرزوی ریشه کن شدن بیکاری اشتغال جوانان و نشاط و امید به زندگی برای همه مردم عزیز ایرانی.

 سخن آخر:

به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه مجموعه فرمانداری فرماندار پر تلاش ،نمایند مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ،اداره کل بنیاد مسکن استان،اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوکان ،ریاست محترم مسکن شهرسازی ،جامعه نظام مهندسی و نظام کاردانی که در زمینه پیش بردن اهداف در ارتباط با صنعت ساختمان و ایجاد اشتغال زایی و خدمت رسانی به مردم شریف بوکان ما را یاری نموده اند. سپاس گذارم.
از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت،تداوم حضور و تاثیر ان بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا