جامعه

رسانه ها انحرافات در شورای شهر بوکان را در بوق و کرنا بزنند

بعد از ۵ ماه از اخرین نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوکان با خبرنگاران رسانه این جمع ۷ نفره و شهردار این شهر در ساختمان رستوران محمدی میزبان اصحاب رسانه بودند.
در این نشست ۳ ساعته «وجد قزلجی» رئیس شورای شهر بوکان طی سخنانی در این نشست ضمن آنکه اعلام کرد که وعده «شفاف سازی» را اجرایی می کنند، تصریح کرد: شورای دور پنجم تا به امروز با ۹۲۶ نفر از هنرمندان، شهروندان، فعالان اجتماعی و… دیدار و نشست داشته است و از طرفی دیگر خبرنگاران و شهروندان می توانند در جلسات شورای شهر حضور پیدا کنند.
وی در حالی که هزینه های شورای شهر دور پنجم را تا به امروز ۲۱۷ میلیون تومان اعلام کرد، تصریح کرد: انتظار داریم اگر رسانه ها هر گونه تخلف و دست کجی را در شورای شهر مشاهده کردند، آن را در بوق و کرنا بزنند.
قزلجی در ادامه ضمن اشاره به عملکرد شهردار بوکان گفت: تا زمانی که شهردار با دلگرمی و کار بلدی فعالیت کند، ما تمام قد پشت شهردار هستیم و از شهرداری و عوامل اجرایی برای تکمیل پروژه زیرگذر میدان کلتپه و ادامه عملیات عمرانی روگذر میدان وحدت نهایت تشکر را دارم.
وی در پایان گفت: انسجام و همدلی بر شورای شهر بوکان حاکم است و منافع جمعی و شهر و منافع فردی ارجعیت دارد.
همچنین «بابک رستم پور» در این نشست خبری گفت: شهرداری بوکان به مانند دیگر شهرداریهای کشور تحت تاثیر شرایط عمومی اقتصاد کشور، در شرایط بحرانی قرار دارد اما ما تسلیم این شرایط بحرانی نمی شویم.
وی افزود: روزهای سختی در انتظار ماست و ما از رسانه ها انتظار داریم ضمن آنکه با نظارت خود مانع هرگونه تخلف شوند، با تعاملی مثبت ضمن ارائه عملکرد شهرداری به افکار عمومی و انتقال مطالبات شهروندان به ما مانع از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه شوند.
رستم پور در حالی که هزینه نگهداری از زیرساختهای شهری را بیشتر از ساخت آنها عنوان کرد، گفت: رسانه ها از طریق آموزش شهروندان می توانند این هزینه ها را به حداقل برسانند.
شهردار بوکان در پایان خواستار حل اختلافات بین رسانه های شهرستان شد.در ادامه هریک از اعضای شورای شهر به فراخور سئوالات مطرح شده جواب گوی خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بودند .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا